epikroman

Για τα πάντα

Η ΚΟΛΥΜΠΗΘΡΑ

Posted by romankappa στο Σεπτεμβρίου 14, 2011

The saga continues. 

The show must go on.

Η τριλογια πρεπει να ολοκληρωθει.

Η περιπλανηση πρεπει να συνεχιστει.

Η αναζητηση της αληθειας ειναι ο μοναδικος σκοπος.

Nουμερο ενα προτεραιοτητα ειναι η συμμετοχικοτητα.(τρελη ριμα)

Ο Roman πρεπει να γραψει την πιπ@ του.

 

Επειδη οι φορουμιτες ξεθυμαναν τις προηγουμενες μερες και το επιπεδο εχει πεσει σε ξενερωτα επιπεδα μιας και ασχολουνται ολοι με τον κουβα το UP. Yeah, that’s right αλλο ενα soviet crap test drive. Γι’αυτο τραβατε για τσισα και χοντρο, γιατι ακολουθει σεντονακι. Εnjoy.

 

Περπατουσα στον ειδυλλιακο χωματοδρομο προς το σπιτι στο χωριο μου του σαουθβεστ στειτ οφ γιουκρειν, αποφευγοντας αριστοτεχνικα τις αγελαδισιες κουραδες και χαζευοταντας τις κοπελιες που λιαζονταν διπλα σε μια ξεθωριασμενη παιδικη φουσκωτη πισινα. 
Στα χερια μου κρατουσα σακουλες με βοτκες και γιαουρτι χοντρικης light με μολις 70% λιπαρα για το παρτυ καλωσορισματος που μας ετοιμαζε η γιαγια και θα ειχε εκλεκτους προσκεκλημενους και φοβερα happenings με μπαλονια και στριπερς. Αφου κανονισα τα παντα ολα στο σπιτι, την επεσα στο παγκακι κατω απο τη μηλια με τα σαπια μηλα, χαζευοντας τον ουρανο και προσεχοντας μη πλακωσει κανα αντονοφ.
.Αρχισα να λιωνω και σκεφτομουν το ποσο γάμάτα περναω, ακουγοντας τους εξωτικους ηχους απο τις κοτες, τις παπιες, τις χηνες, τις κατσικες, τα γελαδια, τα αρουρια, τις κουτσομπολες γριες, τα γουρουνια, τα κουνελια, τις γαλοπουλες και τις ukrpop των στερεο. Ξαφνικα το ΒΟΥΛΩΝΟΥΝ ολοι και ενας γνωριμος ηχος δονει τις ηχητικες μεμβρανες μου, κανονοτας τα σκυλια της γειτονιας να σκυλιασουν και τις γκομενες στην πισινα να γκ@υλωσουν. 
..Προερχοταν απο το γειτονικο σπιτι και σαν γυφτοπεριεργος που ειμαι, δεν γινοταν να μη παω και να μη ζαλισω τον ερωτα στον γειτονα με τις νουμπαδορικες ερωτησεις μου για το αλυσοπριονο που αναψε. Τιναχτηκα ωσαν την σουστα και ετρεξα προς την χεσμενη αυλη του γειτονα. Εκει αντικρυσα οτι πιο απιστευτοτερο μπορει να κατεχει καποιος. Οτι πιο cool και classy και τρεντυ και μπρεντυ. Κατι, που αν σκασεις με αυτο στο κολωνακι, τα γκομενακια θα σχηματισουν ουρες και θα γραψουν στο αυτο τους τον HF και τη μπενβε του.

It’s gonna blow your brains out.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wait for iiiiiit
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tadaaaaaaaaa

Zoom in (real dimensions: 1600 x 1200)Εικόνα

Τωρα θα αναρωτιεστε, »-τι σκατα πας και οδηγας». Για να πω την αληθεια, πλεον εχουν σταματησει να με συγκινουν οι supadupa υπερκατασκευες που κανουν το 0-100 σε 0,23 δευτερολεπτα. Δεν θα κατσω να αφησω σαλια στη θεα μιας φεραρι ή να παθω πριαπισμο απο μια αβενταδορ. Τα σαραβαλακια, ειδικα τα σοβιετικα, προσωπικα για μενα εχουν πιο πλακα :yesiibb: .

Το »οχημα» λεπον, ειναι ενα LuAZ-967Μ. Αρχισε να κατασκευαζεται το 1961 στο Lutsk για τις εναεριες καταδρομικες δυναμεις του στρατου, ως οχημα υποστηριξης, περισυλλογης τραυματιων, μεταφορας ελαφρου οπλισμου, ρυμουλκηση, προσβαση σε απομακρυσμενες στρατιωτικες εκταταστασεις. Λανσαριζοταν σαν μεταφορεας πρωτης γραμμης. Υπαρχει και πολιτικη εκδοση το 969 για την σκληρη αγροτια.
Εεεεεπισης, ειναι και ΑΜΦΙΒΙΟ. Ηow cool is that ε? 
Το ιδανικο καμπριο οχημα για να βγαλεις τις 2 γκομενες του χωριου και να τις πας στη δισκο, χωρις να βουλιαξεις σε καναν απο τους πολλους κρατηρες της γνωστης απαιτητικης διαδρομης. Μετα διαβαζω για τους ελληνικους δρομους και μου γυρναν τα αντερα. Try dat mothafaca. 
Ειναι ενα σκληροτραχηλο 4χ4 κατσικακι, με 3 καθισματα. Ο οδηγος καθεται στι κεντρο, οπως και σε μια mclaren f1. Τα καθισματα των επιβατων, με ενα πανεξυπνο συστημα με ραβδους, μπορουν να κρυφτουν στο πατωμα, κανοντας το εντελως επιπεδο. Πρακτικοτητα απο τα 60’s, τι να κλασει το espace. Ειναι ενα οχημα στρατου, οποτε μην περιμενετε τιποτα εξτρα. Μα τιποτα ομως. Ουτε πορτες δεν εχει και για οροφη κανει και η κουκουλα του ΖΑΖ.

Το κοιτουσα αποχαυνωμενος επι ωρα. Να, που μετα το φιασκο με τη χολερα, η τυχη μου χαμογελα και θα εχω την ευκαιρια να βαλω χερι σε κατι τοσο φοβερο και να τη μοιραστω με τους φανς μου. Αυτο το γνωριμο γουργουρητατο πρρ πρρ πρρ πρρ πρρ πρρ πρρ πρρ πρρ που ακουσαμε στο ζαζ, κανει αισθητη και εδω την παρουσια του, μιας και το καρυδοτσουφλο εχει τον ιδιο κινητηρα. Τωρα το πως βρεθηκε αυτο στα χερια του γειτονα. Μεγαλη ιστορια. Το αγορασε απο το διπλανο αεροδρομιο με πυρηνικα, οταν το κρατος πουλαγε οτι υπηρχε σε τιμες ασυναγωνιστες.

Παμε στα της εμφανισης.
Τι να πρωτοπεις για τουτο το διαμαντι. Η εικονα μιλαει απο μονη της. Το βλεπεις και αποτυπωνεται στη μνημη σου για παντα. Θα το λες στα εγγονια σου και θα σε ακουνε με ΔΕΟΣ να τους περιγραφεις τις τελειες γωνιες, τα ολοστρογγυλα φωτιστικα σωματα, τα υπερτρακτερωτα λαστιχα για τους βοθρους της σιβηριας. Για τα πανεξυπνα καθισματα, τον τιτανενιο γαντζο και τον πανταχου παροντα προθυμο εργατη. Για το σπαστο τιμονι που σου επιτρεπει να οδηγας ξαπλωμενος(τρου στορυ) και να κανεις σεξ, αποφευγοντας ταυτοχρονα τα εχθρικα πυρα. Για την καμπριο αισθηση που σου δινει κανοντας οτιδηποτε αλλο ανοιχτο να μοιαζει κλειστο. Ειναι σαν να εχεις παρει το κρεβατι σου, χωρις το στρωμα ομως και του κοτσαρες ενα τιμονι. Ποσο περισσοτερη ελευθερια απο αυτο? Ε?

Και απο τεχνικη σκοπια δεν τα παει και ασχημα. Ειναι 4χ4 με δυνατοτητα κλειδωματος ολων των διαφορικων, εχει μειωτηρα για τις δυσκολες αποστολες σε περιπτωση διασωσης γριας που οι γαλοτσες της βουλιαξαν στα χωματα τωνε χωραφιωνε με τα ηλιοτροπια. Ο κινητηρας του ειναι ο ιδιος με του ZAZ 968M, δηλαδη υπερσυγχρονος, σχεδον διαστημικος V4 αεροψυκτος, τοποθετημενος αυτη τη φορα μπροστα απο τον μπροστινο αξονα (ολο των ακρων αυτοι οι σοβιετικοι). Διαθετει ανεξαρτητη αναρτηση με υστερουντες, το αναποδο στους μπροστινους(δεν θυμαμαι πως λεγεται) και ραβδους στρεψης, οπως στην F1. Μια πληρως συγχρονη και μοντερνα τυπολογια αναρτησης, η οποια προσφερει 285mm ground clearance για τα πεδια μαχης. Η τελικη του ταχυτητα αγγιζει τα 75χλμ/ωρα.

Το οδηγησα για 4 χιλοιμετρα σε επαρχιακους δρομους αναμεσα σε χωραφια με πατατες. Η βαρκα ειναι rispekt. Απιστευτη αισθηση. Νιωθεις οτι σε θα πεταχτει ο Τζον Ραμπο με το minigun απο καναν θαμνο και θα αρχισει να σε μπουμπουναει. Ενα σαρκονιο χαμογελο σχηματιζειται στο προσωπο σου και θελεις να τον πατησεις ομως, οπως και να δεις πως συμπεριφερεται στις λακουβες. Τις μικρες, τις καταπινει ανετα. Στις μεγαλες ομως, η συνοδηγος ισως δυσανασχετησει, το νιωθεις να βουλιαζει και χανεις τον οριζοντα, αλλα χαρις στην τετρακινηση σκαρφαλωνει απο τον κρατηρα, ετοιμο να κατακτησει και τους υπολοιπους. Εντυπωσιακη ειναι και η θεση οδηγησης, οπως ειπα ειναι σαν να οδηγας το κρεβατι σου. Η ορατοτητα προς ολες τις πλευρες ειναι αριστη, βλεπεις τους οχτρους απο μακρια. Το καθισμα ειναι οκ με ελλιπεστατη πλευρικη στηριξη ομως και πρεπει να κρατιεσαι απο το τιμονι ακομα και σε στροφες των 20km/h, επισης ειναι τεραστιο με τζογο κλασικα επισης τεραστιο. Βασικα το τιμονι ειναι μεγαλυτερο απο τις ροδες, οποτε δεν καταλαβαινεις οχι μονο το που βρισκονται αυτες, αλλα και το αν ακομα βρισκονται στη θεση τους. Τα πενταλ παραδοξως ειναι αρκετα μαλακα, ισως επειδη ειναι στα τελευταια τους τα φρενα και ο συμπλεκτης.
Το κιβωτιο ειναι σε δικη του κλαση. Δεν φτανουν ουτε τα υπαιθρια γυμναστηρια, θες τον Εddie_147 να σου αλλαζει τις ταχυτητες. Ειναι τοσο ασαφες, που κανει τα αντιστοιχα γαλλικα να εχουν ακριβεια nm. Επισης στις αλλαγες κανει κατι απιστευτους ηχους -σαν να σερνεις 10000 τενεκεδακια απο ληγμενες παστες κονσερβες μπελουγκα- που εγινα ρομπα στις λιαζουσες κορασιδες οταν πηγα να επιδειξω τις….ικανοτητες μου στην αλλαγη ταχυτητων.Επικ φειλ.
Οι αναρτησεις του ειναι σκληρες, πολυ σκληρες, ετσι και εισαι μεθυσμενος και τρεχεις με 50χλμ και σκασεις σε λακουβα, you’ve gone airborn. 
Μουλτιεργαλειο η γαλοτσα, προχωραει, κολυμπαει, πεταει. Στις στροφες κυριολεκτικα δεν υπαρχει. Οταν εισαι διπλα στο δρομο και το ακους απο μακρια να ερχεται πισω απο τη φουρκετα, νομιζεις οτι σε 2 δευτερολεπτα θα περασει, ασυνειδητα στριβεις το κεφαλι σου οπως στο τενις οι θεατες. Ελα μου ντε οτι αυτο ειναι οφθαλμαπατη και ηχοαπατη, ο s300 περναει υστερα απο κανα διλεπτο. Ή ειναι πιο γρηγορο κι απο το φως. Διαλεγετε και παιρνετε. Σε νερο δεν δοκιμασα να το βαλω, γιατι δεν ειχε τα εξτρα πριστατευτικα στα πλαγια και το πιθανοτερο ηταν οτι θα βουλιαζε.
Ουφ βαρεθηκα. Για να τελειωνουμε, το Luaz ειναι φοβερο. Ρισπεκ στους δημιουργους του και στον Slavik τον γειτονα(αν καθαριζε και την αυλη του πιο συχνα…)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: